onsdag 15 augusti 2007

Smärta innan smärta fanns,,,å lycka

F-n tänkte - ja måste ha Sveriges ointressantaste blogg,,ja vill få fram "de där orden" - ja ni vet -

Hur som helst, när ja sitter här - är d blankt

ja har ofta känt - rent fysiskt - att ja har som ett "plank" i hjärnan, nåt som delar av min hjärna i två. En vid pannloben å en e bakhjärnan ..ähhh...

men allvarligt, som att något håller sig bakom något som ja kontrollerar - planket..å samtidigt..planket skulle kunna, eventuellt (ja vet inte känner inte mig själv så bra) trilla..:-OOO!! ja ni förstår - HJÄÄÄLP

Ja är fast
på min sida planket

har en känsla av att övergreppen gjorde att jag, som i grundpersonligehten är en PÅ G-person (energisk alltså)spårade ur..som att ett tåg som går jättefort spårar ur...

antideprressiv i all ära, men de dämpar kanske stötar längs vägen, men d förändrar inte att tåget är på väg..snabbt, snabbare, snabbast...

å ändå - ja kan se allt detta - d ger mig hopp

överhuvudtaget mår ja bättre, känner Hopp! :-), inget är kört, ja fixar...

men vad fixaer jag?

Det är gränserna som är problemet...

har utbildad mig för att arbeta med människor - men faktum är - jag tror jag har utvecklat en allergi mot människor

inte alls att jag inte tycker om - NEJ! INTE det! Men....

D kliar liksom,,,,
gör ont

Går du över min gräns, vilket mänsklighet är, detta att beröra, att gå över gränser,,men gör du det på mig

så SKRIIKER ja
av smärta,,,

D GÖR så ont - ja kan INTE förhålla mig...Eftersom ja inte vet vilka mina gränser är eller var de går

å innan du vet ordet av, så har ja trampat ner det som var vackert inom dig
i ren å skär panik


smärta innan smärta fanns
men mitt i allt detta
är ja lyckli

Inga kommentarer: