onsdag 15 augusti 2007

En sorg att leva mitt itu

Orden på tungan...ni vet..det där svarta..skit i hela munnen - de är jag.

Snackar goja,

vet inte hur ja mår egentligen - känner mig F.R.IIII :-)! för första gången på länge - utbildningen är klar....jag kan göra VAD ja vill...

men ibland kommer dn där känslan - av SORG - vet inte

Brutenhet - litenhet - ensamhet - övergiven -

ja vill klara Livet

men tänk om - tänk om..:-O!

orkar inte - är så trött..

MÅSTE, men hur?

Ja vet att d går, men de här orden på tungan, de ligger kvar..känslan,

ja vet inte vad det är - så högst påtagligt å ändå så långt ifrån

en sorg att leva mitt itu, så är det

jag är mitt itu, å ja lever så. Å d GÅR, de kunde vatt värre, ingen har ett perfekt liv

men jag
ja lever mitt itu
men ingen fattar hur

;-))

nästan rim

Inga kommentarer: